مای‌مپ

برای مدیریتِ یکپارچه‌ی اطلاعاتِ جغرافیایی شما

رایگان شروع کنید

ویرایشگری جامع برای مجموعه‌داده

فرایند کاری سامانه مای‌مپ از ساخت مجموعه‌داده شروع می‌شود. شما می‌توانید را با استفاده از وارد سامانه کرده و را روی آن انجام دهید.

لینک به مستندات

پشتیبانی از انواع فرمت‌های داده‌های جغرافیایی، .GeoJSON، CSV، SHP، KML ، Excel

غنی‌سازی و ساختاردهی به‌روی داده

اگر شما متخصصی هستید که نیاز دارید دیتا برای نشستن روی نقشه شود و یا اگر دیتای شما نشانی و موقعیت دارد اما و نمی‌دانید چطور به موقعیت‌ها و ماهیت‌های مکانی، مختصات اضافه کنید. ما اینجاییم تا این امکان رو برای شما فراهم کنیم.

لینک به مستندات

پشتیبانی از سیستم‌های مختصاتی متفاوت، بدون نیاز به انجام عملیات تبدیل بروی آن‌ها.

استایل‌دهی لایه‌های دیتا

نقشه‌ی شما برای گویا‌شدن نیاز به سمبل‌گذاری و استایل‌دهی براساس سلیقه‌ی شما دارد. در نرم‌افزار مای‌مپ این امکان برای انواع مختلف داده (نقطه، خط و سطح) فراهم شده است. همچنین امکان ساخت نظیر Heat map و Cluster ، و در مای‌مپ دیده شده است.

لینک به مستندات

ارائه‌ی نمایش‌های تحلیلی از روی داده برای درک بهتر و آنالیز داده‌ها برروی نقشه با استفاده از استایل‌های متنوع نظیر Heatmap، Admin boundary، Cluster و Square Grid.

نمایش و ارائه دیتا

شما می‌توانید‌ همه‌ی فرایندهای انجام شده‌ی قبلی روی دیتای خود را در قالب نما و نقشه‌ی نهایی مشاهده کرده، از سرویس‌های و استفاده کنید و برای اعضای داخلی تیم‌تان، مدیرانتان و برای افراد خارج از سازمانتان به صورت با تنظیمات نمایشی متعدد ارائه کنید.

لینک به مستندات

انتشار عمومی نقشه به‌صورت لینک و همچنین کد iframe و انتشار خصوصی به‌شکل اهدای دسترسی به کاربران زیردست با تنظیمات کامل نمایشی و انتخاب نمایش ابزارها و ویجت‌های نقشه.

استانداردهای OGC

پشتیبانی از استانداردهای WFS WMTS ،WMS و کاتالوگ دیتا در ورود و خروجی به نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.

امنیت

داده‌های خود را برروی سرورهای خودتان نگه‌داری کنید و تنها با افراد مدنظر و با سطوح دسترسی مختلف درون سیستم به اشتراک بگذارید.

شخصی‌سازی

امکان تعیین رنگ‌ خاص برای نرم‌افزار و استفاده از لوگوی شرکت برای صفحه‌ی ورود و اتصال به سیستم‌های ورود و خروج اختصاصی فراهم شده است.

اتصال به QGIS

در صورت نیاز به عملیات‌های کارتوگرافی پیشرفته امکان اتصال حساب و داده‌های آن به نرم‌افزار QGIS و انجام عملیات‌های لازم فراهم شده است.

ساخت نقشهٔ اختصاصی

داده‌های خودتان را بر روی نقشه‌ی دلخواه با شکل دلخواه و به‌همراه ویجت‌های نمایشی و کارکردی مختلف نمایش دهید.

تعریف گردش کار

امکان تنظیم فرایند صحت‌سنجی و گردش کار برای چینش ساختار مدیریت اطلاعات و جلوگیری از اعمال تغییرات ناخواسته در دیتاهای پراهمیت در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن جمع‌آوری

در اپلیکیشن اندروید «مای‌مپ» قابلیت‌های اصلی مانند ورودی داده به‌صورت توصیفی و جغرافیایی و امکان اعمال محدودیت‌های مورد نظر بر اساس موقعیت مکانی و GPS فراهم شده است.

اشتراک‌گذاری

داده‌های جغرافیایی، سرویس‌ها و نقشه‌های دلخواهتان امکان به اشتراک گذاری برای عموم و همچنین اشتراک گذاری به صورت ویژه بر اساس سطح دسترسی‌ها برای افراد درون سازمان را دارند.

ساخت سرویس دلخواه

از داده‌های خودتان سرویس‌های مکانی نظیر جست‌وجو، جئوفنس و تایل (نمایشی) بسازید و آن‌ها را با مستندات استفاده از API هر کدام منتشر کنید.

تنوع منابع داده

ورود داده‌های شما به‌روش‌های مختلف از قبیل آپلود فایل با فرمت‌های متنوع، ورودی با API، اتصال به انواع دیتابیس و مانند آن صورت می‌گیرد.

غنی‌سازه داده

ارزش داده‌های خود را با استفاده از غنی‌سازی‌هایی نظیر ترکیب مجموعه داده‌ها، تبدیل آدرس به نقطه، تبدیل نقطه به آدرس، حصار جغرافیایی و مانند آن افزایش دهید.

تحلیل مکان‌مبنا

داده‌های خود را به‌راحتی و براساس خواسته‌ی خود سمبل و استایل داده و مشاهده نمایید. داده‌های شما امکان آنالیز مکانی و تحلیل جغرافیایی مورد نظرتان را دارند.

مای‌مپ‌اَپ ،

برای جمع‌آوری اطلاعات شما

شما می‌توانید‌ همه فرایندهای انجام شده‌ی قبلی روی دیتای خود را در قالب نما و نقشه‌ی نهایی برای اعضای داخلی تیم‌تان، مدیرانتان و برای افراد خارج از سازمانتان به صورت عمومی و خصوصی با تنظیمات نمایشی متعدد ارائه کنید.

رایگان شروع کنید

با ما در ارتباط باشید

تعیین جلسهٔ دمو

داده‌هات رو تحلیل کن!

تیم محصول مپ در جلسه‌ای به‌صورت آنلاین و یا حضوری بسته به نیاز شما می‌تواند برای معرفی شرکت و دموی محصول «مای‌مپ» و همچنین بررسی نیازمندی‌های شرکت شما و نحوه‌ی رفع آن‌ها در خدمت شما باشد.

قدرت‌گرفته از

© ۱۴۰۲ کلیهٔ حقوق مالکیت معنوی در اختیار مپ است.